Наші гарантії
Наша система управління якістю гарантує дотримання найсуворіших стандартів обслуговування. З самого початку засновник компанії Роберт Бош завжди шукав можливості для вдосконалення. Його девіз стосовно якості продовжує залишатися нашою рушійною силою: «Тільки постійні вдосконалення гарантують найвищу якість»
Неперевершена якість «від і до»
Якість нашого сервісу може бути визначено як сукупність першокласних продуктів, професійних послуг та задоволеності очікувань клієнта. У Бош Сервіс Автодром завжди радо приймають клієнтів і забезпечують своєчасну готовність автомобіля.
Беручи до уваги той факт, що автомобілі сьогодні ─ це «комп'ютери на колесах», всі співробітники нашого автосервісу володіють знаннями комплексних сучасних автомобільних технологій.
Підтримка компанії Бош забезпечує наш автосервіс комплексними, автомобільними системними технологіями і гарантує наявність необхідної підготовки у спеціалістів і супутніх інструкцій. Курси практичних занять на діагностичному обладнанні забезпечують наш персонал знаннями, що необхідні для рішення різних завдань ─ як на даний момент, так і в майбутньому
Наша політика контролю якості – гарантія постійних вдосконалень
Незалежні експерти, які регулярно запрошуються, здійснюють моніторинг наших стандартів і процедур. На основі їх висновків ми вживаємо необхідних заходів, безупинно стаючи кращими. Позапланові перевірки СТО зі спеціально підготовленим автомобілем за допомогою «таємного покупця» є ще однією формою контролю. Завдяки цьому ми підтримуємо якість наших послуг, не залишаючи несправностям ні єдиного шансу
Умови гарантійного обслуговування автомобільних запасних частин BOSCH
Гарантійне обслуговування на всі автомобільні запасні частини виробництва BOSCH здійснюється протягом 12 місяців з дня продажу або протягом інтервалу заміни виробу передбачений виробником автомобіля (але не більше 12 місяців), і поширюється на брак матеріалу, з якого виготовлено виріб або брак виробництва.
2. Відповідно до інструкцій виробника перевірка виробу може бути проведена тільки в разі, якщо він встановлений на автомобіль. Виняток становлять:
- акумуляторні зарядні пристрої
- розпилювачі (за умови надання форсунок)
- деталі ТНВД (за умови надання ТНВД).
- стартери та генератори, що надаються на авторизований Експертний центр.
3. На складні вироби, а саме: агрегати дизельних паливних систем (ТНВД, форсунки, інжектори), генератори, стартери та запчастини до них, гарантія дійсна лише за умови їх монтажу, діагностики і ремонту на:
- Бош Авто Сервіс (БАС)
- Бош Дизель Центр (БДЦ)
- Бош Дизель Сервіс (БДС)
- Експертних центрах Бош, що мають відповідну авторизацію
- Офіційних СТО виробників автомобілів з наданням підтверджуючих документів у вигляді оформленого замовлення-наряду із зазначенням всіх виконаних робіт.
4. Виріб не підлягає гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:
- На момент звернення сплив гарантійний термін 12 місяців.
- Виріб встановлено на автомобіль, з порушенням вимог компанії BOSCH по його вживаності.
- Порушення правил встановлення, експлуатації, транспортування і зберігання виробу.
- Порушення збереження пломб, механічні пошкодження виробу, ремонт виробу поза авторизованих сервісних центрів.
- Попадання усередину виробу сторонніх предметів, частинок, рідин.
- Дія обставин непереборної сили (пожежа, аварії, стихійні лиха).
5. Перед встановленням нових виробів дотримуйтесь приписів і рекомендацій виробника:
- при заміні електричного паливного насосу необхідно промити паливний бак і замінити паливний фільтр.
- при заміні витратоміра повітря рекомендується проведення чистки впускного колектора і заміна повітряного фільтра.
- перед встановленням складних виробів (дизельних інжекторів і ТНВД, стартерів, генераторів) переконайтеся в справності і чистоті працюючих спільно з ними компонентів.
6. Встановлюйте вироби тільки на спеціалізованих СТО, наприклад, Бош Сервіс Автодром. Це дозволить знизити ризик неправильної діагностики причин відмови виробів, а отже, знизить Ваші витрати.
7. Гарантійне обслуговування запасних частин BOSCH проводиться на авторизованих сервісних центрах Бош, зокрема, Бош Сервіс Автодром.
8. У випадку, якщо покупець не згоден з прийнятим рішенням на Бош Сервіс Автодром, він має право провести незалежну експертизу в:
ДП «ДержавтотрансНДІпроект»
м Київ, проспект Перемоги, 57,
Контактна особа Брегіда Ф. М.,
Тел.: (044) 201 08 06
E-mail: to@insat.org.ua
Одеський національний політехнічний університет, центр «Надійність»
м Одеса, 65044, пр. Шевченка, 1
Контактна особа Бондаренко С. І.,
Тел: (048) 233 87 55
Гарантії на роботи, що виконуються на Бош Сервіс Автодром надаються згідно норм чинного законодавства:
Робота | Термін гарантії |
---|---|
Технічне обслуговування | до 6 міс., або 10 тис.км. пробігу |
Роботи по електрообладнанню | до 3 міс., або 6 тис. км. пробігу |
Слюсарні роботи |
до 4 міс., або 7 тис. км. пробігу |
Роботи по ходовій системі |
до 3 міс., або 6 тис.км. пробігу |
Регулювальні роботи | до 7 днів, або 200 км. пробігу |
Оригінальні запчастини | до 24 міс., або 40 тис. км пробігу |
Неоригінальні запчасти | гарантія не надається |